رئیسی از پروژه ترانزیتی جاده‌ای و ریلی ارس به‌عنوان بخشی از کریدور شرق-غرب بازدید کرد وکیل مدافع تتلو از محکومیت او خبرداد ویدئو | تسلیت رئیس مجلس به بازماندگان سیل خراسان رضوی رسانه عبری: جنگ با حزب الله نقاط ضعف اسرائیل را هویدا کرد یک نظامی دیگر صهیونیست در غزه کشته شد عملیات‌های موفق امروز قسام | از شکار بالگرد «آپاچی» تا هلاکت ۲۰ نظامی صهیونیست (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حملات روز شنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه | ۶۴ تن شهید و صد‌ها نفر زخمی شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گانتس شروط خود را برای ادامه حضور در کابینه جنگ اعلام کرد دستور رئیسی برای حمایت از فعالین فضای مجازی یمن یک کشتی یونانی را با موشک هدف قرار داد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بایدن انجام مناظره‌های بیشتر با ترامپ را رد کرد وحشت رسانه‌های عبری از سلاح جدید حزب الله ترامپ: کاخ سفید باید از من عذرخواهی کند تظاهرات صهیونیست‌های خشمگین علیه نتانیاهو در تل‌آویو (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خانواده‌های اسرای صهیونیست: نتانیاهو فرزندان ما را به حال خود رها کرده‌است ۵ نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در «رفح» کشته شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت اوکراین در آستانه تابستان دوم جنگ چگونه است؟ مصر شایعات رسانه‌های رژیم صهیونیستی را رد کرد ابوعبیده: نتانیاهو ترجیح می‌دهد بجای مبادله اسرا، سربازانش در جست‌وجوی اسرا کشته شوند حملات متنوع حزب‌الله علیه مواضع ارتش اسرائیل (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نماینده مجلس: دولت به ساخت مسکن اولویت دهد

  • کد خبر: ۱۸۳۳۴۸
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۶
نماینده مجلس: دولت به ساخت مسکن اولویت دهد
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود دولت سیزدهم در دو سال باقی مانده از عمر خود تحقق وعده‌هایش در ساخت مسکن را در اولویت کاری قرار داده و مردم حاصل تلاش‌های دولت در این حوزه را لمس کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، اسماعیل حسین زهی درباره اولویت‌هایی که دولت در دو سال باقی مانده از عمر خود باید دنبال کند، بیان کرد: انتظار می‌رود دولت در دو سال باقی مانده از عمر خود به شعارهایی که داده است پایبند شده و به آنان جامه عمل بپوشاند. یکی از شعارهای دولت توجه به معیشت مردم است که انتظار می رود دولت به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشد.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی گام های خوبی برداشته است، اظهار کرد: توانستیم با کشور های همسایه ارتباط برقرار کنیم و با تعامل بین مجلس و دولت موفقیت های خوبی در موضوع ارتباط با جهان حاصل شده است. باید از این ظرفیت ایجاد شده برای توسعه کشور استفاده کرد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: ساخت مسکن شعار دولت بود و مجلس نیز در این زمینه قانون تصویب کرده است که بر اساس قانون مصوب مجلس باید سالیانه یک میلیون واحد مسکونی ساخته شود اما در ساخت مسکن نیز تاکنون اقدام قابل توجهی انجام نشده است. لازم است دولت در دو سال باقی مانده اجرای تعهدات خود در ساخت مسکن را در اولویت قرار دهد.

حسین زهی در پایان تصریح کرد: از سوی دیگر انتظار می رود تا آمارهای واقعی ارائه شود، امروز آمارهایی در حوزه اشتغال داده می شود که اگر واقعی باشد دیگر نباید هیچ بیکاری در کشور داشته باشیم. به عنوان مثال گفته می شود در یک شهر ۵ هزار اشتغالزایی شده است اما در عمل اینگونه نیست.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->